Rīgas Valsts vācu ģimnāzija

Englisch ist ein Muss, Deutsch ist ein Plus!

Pieslēdzies ar
E-klase login
Latviešu valoda Deutsche Sprache English language

Latvijas skolas soma

7.b klases skolēnu ekskursija Tērvetē –  Muzejpedagoģiskā nodarbība Annas Brigaderes memoriālajā muzejā „Sprīdīši” un Tērvetes dabas parka apmeklējums: ”Anneles bērnības zemē” Projekts LSS

Šogad 7. oktobrī mēs ar klasi bijām Tērvetē. Tā bija mūsu pirmā kopīgā ekskursija. Mēs bijām A. Brigaderes muzejā un Tērvetes dabas parkā. Ekskursija bija ļoti laba un interesanta.  Pasākums ļoti saliedēja klasi.

No rīta mēs visi sagaidījām autobusu un braucām uz Tērverti. Pēc pusotras stunda sasniedzām mūsu galamērķi – Tērvetes dabas parku.

Pirmais objekts, kuru apmeklējām, bija Tarzāns. Tarzānā varēja izvēlēties no sešām dažādām trasēm, un drosmīgākie gāja melnās trases jau pašā sākumā.

Tad iesēdāmies autobusā, lai brauktu līdz Annas Brigaderes memoriālajam muzejam uz muzejpedagoģisko nodarbību.  Mūs laipni sagaidīja - Annas Brigaderes radiniece, muzeja vadītāja-Rasma Rapa un pastāstīja par rakstnieces A. Brigaderes dzīvi un darbu. Tad mums bija tūre pa dažādām istabām, kur katrai bija savs interesantais stāsts. Vienā no istabām bija lielas akustiskās klavieres, kuras spēlējusi pati rakstniece. Nodarbība bija jauka, mēs daudz uzzinājām nezināmus faktus par rakstnieci A. Brigaderi. Paldies – muzejpedagoģiskās nodarbības vadītājai Rasmai Rapai!

Pēc maltītes terasē devāmies uz dabas parku caur veco rūķu pilsētu. Kad bijām izgājuši cauri mežam mēs nonācām pie skatu torņa. Uzkāpjot augšā, varēja redzēt iespaidīgu Zemgales līdzenuma skatu, un tur bija diezgan vējains. Kad bijām nokāpuši lejā, turpinājām ceļu līdz jaunajai rūķu pilsētai „Čiekurei”, pa ceļam vēl paskatoties uz dzīvniekiem Anneles zoo un citiem Pasaku meža iemītniekiem: Anneli, kura ar draudzenēm lasa ogas, valdnieku Meža Ķēniņu ar visiem pavalstniekiem un Raganu sila iemītniekiem. Tad devāmies augšā Anneles kalnā. Pēc kāda laika mēs sasniedzām mūsu galamērķi – Lutausi un Sprīdīti. Sasveicinājušies ar rakstnieces pasaku varoņiem, nobildējāmies kopā. Priecājāmies par skaisto dabu ar dzeltanajām rudens lapām un brīnišķīgo Anneles bērnības zemi.

Ekskursijas noslēgumā pēc mums ieradās Anneles pasaku meža bānītis, kurš mūs izvizināja cauri visam rudenīgajam mežam atpakaļ pie ieejas, kur arī beidzās mūsu ceļojums. Tad tikai atlika pāriet pāri tiltiņam, un drīz vien jau sēdējām autobusā. Atpakaļceļā mēs dziedājām dziesmas, un tādēļ ceļš pagāja daudz ātrāk, un pašā vakarā mēs atkal piebraucām pie skolas, un piedzīvojumiem pilnā klases ekskursija bija beigusies.

Autori 7.b klases skolēni Marija Medne un Valters Otto Putniņš.